آریا بهداد فیدار ، پرواز به سوی آینده...

درباره آریا بهداد فیدار

تولید و ارائه محصولات با استفاده از مواد با کیفیت عالی و پشتیبانی از به روز ترین تکنولوژی تولید

رویه های کاری ما

ما برای یک زندگی سبز تلاش می کنیم ، پس سبز کار می کنیم.

شرکت آریا بهداد فیدار بر مبنای اهداف توسعه ای کشور  از یکسو و از سوی دیگر مشکلات تولید کنندگان در تولید و افزایش بهره وری و استفاده صحیح از منابع و نهاده ها و مخصوصا کاربرد بهینه آب و حفظ محیط زیست تلاش می نماید

تا با ارائه محصولاتی که بتواند با افزایش کمیت و حفظ کیفیت و تامین مواد مغذی مورد نیاز انسانها، سلامت و بهداشت و ایمنی غذایی آنها را تامین کرده

و همچنین در کنار بهبود کیفیت و کمیت باعث حفظ محیط زیست و حفظ منابع برای نسل های آینده شده تا بتواند به سهم خود در توسعه پایدار کشور نقشی ایفا نموده و نهایتا قدمی کوچک در راه ایجاد آرامش و سلامت جامعه بردارد.

آریا بهداد فیدار

از دانش و  توان متخصصین  علمی خود برای حمایت از سلامت و عملکرد دام و طیور  استفاده می کند. 

خلاقیت و فناوری

 ما با استفاده از فن آوری های پیشرفته و اختصاصی ، راه حل های طبیعی ، پایدار و سودآور را به صنایع خوراک ، دام و آبزی پروری ارائه می دهیم.

تشخیص نطفه دار بودن تخم مرغ

توسعه تغذیه دام و طیور

بهبود سلامت غذایی

ما دریافته ایم که تغذیه بهتر دام و طیور باعث بهبود سلامت  و عملکرد آنها ضمن کاهش مضرات زیست محیطی می شود و در نهایت موجب بازده واقعی سرمایه گذاری می شود. 

به همین دلیل ما فعالیتهای تحقیقاتی پردامنه ای در سطح کشور در ارتباط با مشتریان ایجاد کرده ایم که ما را قادر می سازد راه حلهای اختصاصی برجسته ای ارائه دهیم.

کنسانتره اردک گوشتی
اهداف ما

♦ ما پیشگام در پیشرفت روز افزون فعالیت های شغلی مشتریان و شرکایمان هستیم . و نسبت به این موضوع متعهد هستیم .

نوآوری مبتنی بر پیشرفت ، در شرکت ما یک فرهنگ سازمانی  است که باعث موفقیت در مزارع دامداری و مرغداری مشتریان ما می گردد و در نهایت موجب بهبود وضعیت  محیط زیست می شود.

بازرگانی خارجی

 

♦ شرکت از تمام وارد کنندگان و صادرکنندگان محصولات ، پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها برای همکاری در این زمینه ها استقبال می کند.

♦ آماده  همکاری با شرکت های همکار و تولیدکنندگانی که خود امکانات واردات کالا را دارند در خصوص فروش پروفرمایی انواع افزودنی ها و مواد اولیه نظیر پروبیوتیک ها  و افزودنی های خوراک دام و طیور را داریم.

ماموریت
بهبود سلامت غذایی
بهبود محیط زیست
توسعه صنعت خوراک
ترویج دانش و فناوری

♦ آریا بهداد فیدار در راستای اهداف سازمانی خود با استفاده از دانش تخصصی و سالها تجربه و استفاده از دانش روز دنیا و ارتباط با شرکت بیوشم آلمان و پیشینه موسسین شرکت با مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و استفاده از مشاورین متخصص و خبره صنعت می کوشد 

تا با توجه به امکانات و شرایط اقلیمی کشور بهترین محصولات را همراه با تجربیات و دانش جهانی در اختیار مشتریان قرار دهد.

مشاوره خرید کنسانتره طیور

به منظور مشاوره جهت تهیه و استفاده از کنسانتره های تولیدی شرکت به صورت عمده بر روی پیوند زیر کلیک کنید.

blank

ورود به سایت رادین

برای استفاده از خدمات ابتدا وارد حساب خود شوید.