رشت – ایرنا – مدیر تعاون روستایی گیلان از آغاز به کار مرکز جدید عرضه مستقیم خوراک دام در این استان خبر داد.

رامین گیلانشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :

شرکت تعاونی کشاورزی دامداران آستانه اشرفیه، مرکز جدید عرضه مستقیم خوراک دام (کنسانتره دامی)،

برای دسترسی مناسب و فروش انواع خوراک دام، آبزیان و طیور، در فروشگاه های جنب انبار بزرگ لولمان (متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان رشت) افتتاح کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نظر به این که مرکز تجارت محلی فروش دام کوچصفهان رشت، در مسافتی نزدیک به محل مرکز فروش خوراک دام مورد نظر قرار دارد

و با توجه به موقعیت مکانی مناسب ترانزیت و دسترسی خوب پرورش دهندگان طیور و آبزیان به محل یاد شده،

دامداران و پرورش دهندگان طیور و آبزیان قادر خواهند بود،

به راحتی برای خرید کنسانتره و انواع خوراک دام، طیور و آبزیان مورد پرورش خود و اقلام نهاده های دامی خام و مکمل های غذایی، به مرکز یاد شده مراجعه کنند.

 مدیر تعاون روستایی گیلان افزود :

مرکز عرضه خوراک دام لولمان، با مشارکت شرکت تعاونی کشاورزی دامداران آستانه اشرفیه و کارخانه خوراک دام اتحاد متعلق به شبکه تعاونی های کشاورزی دامداران استان (در شهر صنعتی رشت) ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: این مرکز در راستای تحقق وظایف قانونی و طبق اساسنامه تشکل های کشاورزی دامداران، کنسانتره دامی تولید کارخانه اتحاد را با قیمت کارخانه و سایر اقلام مانند سبوس گندم و جو، ذرت، سویا و اقلام مورد نیاز تولیدات دامداران و سایر کشاورزان را با قیمتی مناسب عرضه می کند.

 مدیر تعاون روستایی گیلان اظهار داشت: مرکز عرضه خوراک دام لولمان در آینده ای نزدیک و پس از اخذ مجوزهای لازم ، خدمات دامپزشکی را نیز به مراجعان ارائه می دهد.